Najbardziej popularne dziedziny na TikToku, aby rozpocząć swoje 2024

20 kwiecień 2024
Autor:  Artykuł sponsorowany
Najbardziej popularne dziedziny na TikToku, aby rozpocząć swoje 2024 Pixabay

Platforma TikTok znacząco się rozrosła w ciągu ostatnich lat. Tak naprawdę, szacuje się, że platforma osiągnie liczbę 1,8 miliarda aktywnych użytkowników do końca 2024 roku!

Imponujące, co nie?

Dziś pokażemy ci najbardziej popularne dziedziny na TikToku, jak znaleźć swoją dziedzinę oraz jak zmonetyzować swoje konto.

Zaczynamy.

Jak zarabiać pieniądze na TikToku?

  • Zapisz się do Funduszu Twórców TikToka, gdy będziesz spełniał warunki
  • Współpracuj z markami dla sponsorowanych treści pasujących do Twojej dziedziny
  • Zbadaj marketing partnerski, promując produkty i zarabiając prowizje
  • Zostań UGC creator dla marek i wykorzystaj TikToka do promowania swojego portfolio
  • Skorzystaj z funkcji prezentów na żywo TikToka, angażując się z widzami w czasie rzeczywistym
  • Zachęć obserwujących do korzystania z innych platform z monetyzacją lub sprzedawaj swoje produkty/usługi

Jak znaleźć swoją dziedzinę na TikToku?

Codziennie na świat wypuszczane jest tak wiele treści, że wydaje się niemożliwe, aby filmy nie zaginęły szybko. Najlepszym sposobem na wyróżnienie się jest zawężenie swojej dziedziny - skupienie się na czymś, w czym jesteś dobry i znasz się dobrze. Na czymś, w czym jesteś ekspertem.

Poświęcając dodatkowy czas na zagłębienie się w określony temat lub styl, jesteś w stanie stworzyć coś unikatowego. To nadaje tobie tożsamość marki, która przyciągnie widzów o podobnych poglądach, którzy są bardziej skłonni pozostać i obejrzeć inne filmy. Dzięki temu nie tylko wzrasta liczba Twoich obserwujących, ale także prowadzi to do wyższych wskaźników zaangażowania i wartościowych połączeń z Twoją publicznością.

Najbardziej popularne dziedziny na TikToku, aby rozpocząć swoje 2024

1. Zdrowie i Fitness

Jesteś miłośnikiem zdrowia i fitnessu? Ta dziedzina może być popularna, ale zawsze znajdzie się miejsce na więcej. Od szybkich treningów po wegańskie przygotowania posiłków, ta dziedzina jest zawsze aktualna. Podziel się swoją podróżą, poradami lub faktami - treści związane z fitness nie wychodzą z mody.

3 pomysły na wideo:

  • Stwórz wideo wyzwania na 30 dni
  • Podziel się historią transformacji
  • Obal popularne mity dotyczące fitnessu czy żywności

2. Zawartość Edukacyjna

Kto powiedział, że nauka nie może być zabawna? Przedstaw skomplikowane tematy lub udzielaj szybkich życiowych wskazówek. Czy to będzie język obcy, marketing, UGC content, rozwój, finanse czy jakakolwiek inna dziedzina, w której jesteś dobry, treści edukacyjne cieszą się ogromną popularnością.

3 pomysły na wideo:

  • Uprość trudne pojęcia przy użyciu wizualizacji
  • Podziel się ciekawymi faktami historycznymi
  • Stwórz mini-kurs językowy

3. Majsterkowanie i Poprawa Domu

Masz zamiłowanie do przekształcania przestrzeni czy rękodzieła? Dziedzina Majsterkowania jest dla Ciebie. Pokaż swoje projekty lub porady dotyczące remontu domu i zainspiruj innych do kreatywności.

3 pomysły na wideo:

  • Pokaż metamorfozę pokoju
  • Podziel się krok po kroku poradami dotyczącymi rękodzieła
  • Daj wskazówki dotyczące organizacji domu

4. Jedzenie i Gotowanie

Tematy jedzenia i gotowania nigdy się nie nudzą. Od szybkich przepisów po wyzwania kulinarne, każdy kocha dobre jedzenie, zwłaszcza gdy jest ono połączone z praktycznymi wskazówkami. Podziel się swoimi umiejętnościami kulinarnymi lub poznaj lokalne kuchnie; dodaj własny oryginalny zamach dla większej interakcji.

3 pomysły na wideo:

  • Przedstaw przepis w mniej niż minutę
  • Podziel się trikami kuchennymi
  • Zorganizuj wyzwanie kulinarnego.

5. Podróże i Przygoda

Nie każdy podróżuje, ale to nie oznacza, że ludzie nie lubią oglądać filmów podróżniczych i doświadczeń z całego świata. Podziel się swoimi przygodami lub lokalnymi miejscami, aby stać się głównym źródłem informacji dla entuzjastów podróży.

3 pomysły na wideo:

  • Podziel się ukrytymi skarbami w swoim mieście
  • Stwórz serię porad dotyczących podróżowania
  • Udokumentuj jednodniową przygodę

Więc jak znaleźć to, co działa najlepiej?

Przestań myśleć o tym, jaki rodzaj treści jest obecnie popularny; zastanów się raczej, co kochasz robić. Czym się pasjonujesz? Co Cię ekscytuje?

Trendy przychodzą i odchodzą szybciej, niż większość ludzi może nadążyć, ale autentyczność nigdy nie wychodzi z mody. Internet sprawił, że jest dla nas wszystkich stosunkowo proste odkrycie osoby, która porusza się falą, nie przejmując się tym, co publikuje. Jeśli jest jedna rzecz, którą przez lata się nauczyliśmy, to to, że ludzie doceniają oryginalność.

Eksperymentowanie z różnymi rodzajami treści zawsze jest dobrym pomysłem, gdy próbujesz zrozumieć w jaki sposób dokładnie powinieneś wykorzystać swój głos na TikToku. Naprawdę udanym twórcom udaje się znaleźć sposoby na ujawnienie swojej osobowości poprzez różne rodzaje filmów.

I na koniec: łącz się z ludźmi, a nie z liczbami!

Miliony obserwujących nie mają dużego znaczenia, jeśli nikt nie wie, kim jesteś i dlaczego zdecydowali się kliknąć w przycisk obserwuj na początku.

Nawiązywanie kontaktów z tymi osobami powinno być na górze Twojej listy priorytetów, gdy tylko zaczną zalewać Twoją skrzynkę odbiorczą komentarzami i wiadomościami prywatnymi.

Znajdź swoją unikalną przestrzeń i zaoferuj rzeczy, które wiesz, że Twoja publiczność kocha. Jednocześnie znajdź sposoby na zmonetyzowanie swojego konta i zrealizuj swoje pomysły biznesowe za pośrednictwem TikToka. Wielu twórców już znalazło sposób, aby to działało, sprzedając swoje cyfrowe produkty, kursy lub zdobywając większe zarobki poprzez reklamy wideo UGC.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ani nie zwraca materiałów niezamówionych. Zastrzegamy sobie prawo skracania i adiustacji tekstów oraz ich tytułów.

Na podstawie art. 25 ust.1 pkt 1b prawa autorskiego, wydawca wyraźnie zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów opublikowanych na portalu internetowym "NewsLubuski.pl" jest zabronione.

Jeżeli widzisz błąd na stronie, napisz do redakcji: NewsLubuski

Właścicielem portalu NewsLubuski.pl jest firma vGs

Media Społecznościowe

Top

stat4u