Kometa Neowise na lubuskim niebie! Zobaczymy ją gołym okiem!

12 lipiec 2020
(3 głosów)
Kometa Neowise na lubuskim niebie! Zobaczymy ją gołym okiem! Redakcja

Neowise jest zauważalna od kilku dni na lubuskim niebie. Obiekt jest doskonale widoczny na niebie praktycznie przez całą noc!

Kometa C/2020 F3 została odkryta w marcu br. za pomocą kosmicznego teleskopu NEOWISE należącego do NASA stąd też nazwa odkrytego ciała niebieskiego. Neowise jest doskonale widoczna gołym okiem. Do obserwacji komety najlepiej wybrać się poza miasto i znaleźć miejsce z dala od świateł. Kometę zaobserwujemy patrząc na północno-wschodni horyzont.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń ani nie zwraca materiałów niezamówionych. Zastrzegamy sobie prawo skracania i adiustacji tekstów oraz ich tytułów.

Na podstawie art. 25 ust.1 pkt 1b prawa autorskiego, wydawca wyraźnie zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów opublikowanych na portalu internetowym "NewsLubuski.pl" jest zabronione.

Jeżeli widzisz błąd na stronie, napisz do redakcji: NewsLubuski